هایفو اولترا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گردشگری و آدرس dominic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 232
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 377
:: باردید دیروز : 46
:: بازدید هفته : 423
:: بازدید ماه : 377
:: بازدید سال : 19325
:: بازدید کلی : 93023

RSS

Powered By
loxblog.Com

نام رسمی آن کشور همسود (مشترک‌المنافع) دومینیکا و پایتخت آن روسو است.دومینیکا در ۳ نوامبر ۱۹۷۸ از بریتانیا اعلام استقلال کرد.واحد پول آن دلار کارائیب شرقی نام د

هایفو اولترا
یک شنبه 24 مرداد 1400 ساعت 10:2 | بازدید : 578 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

دستگاه آر اف فرکشنال (Fractional RF) یکی از مدرن‌ترین روش‌های جوانسازی پوست است. روشی ایمن و کم‌تهاجمی که می‌تواند بدون دردسرهای عمل جراحی، نتایج بسیار خوبی را به شما هدیه دهد. در این روش از امواج رادیویی ایمنی استفاده می‌شود که به لایه‌ی میانی پوست نفوذ می‌کنند و باعث تحریک کلاژن سازی و دیگر تغییرات در ساختمان پوست می‌شوند.

این تغییرات نهایتاً باعث بهبود ظاهر و زیبایی پوست شما می‌شوند. امروز می‌خواهیم نگاه دقیق‌تری به روش آر اف فرکشنال داشته باشیم و کاربردها، تاثیرات و عوارض آن را بررسی کنیم.

آر اف فرکشنال چگونه کار می‌کند؟

اساس عملکرد روش آر اف فرکشنال تاثیر بر لایه‌های سطحی یا عمقی پوست است. پوست از چند لایه تشکیل شده که سطحی‌ترین آن روپوست یا اپی درم نام دارد. در زیر اپی‌درم، لایه‌ی درم قرار گرفته که در فرآیند پیری تحلیل می‌رود و باعث پیر پوستی می‌شود. آر اف دو کار برای پوست شما می‌کند:

۱. تحریک کلاژن سازی

انرژی ناشی از امواج رادیوفرکانسی (RF) در لایه‌ی درم باعث تحریک تولید کلاژن می‌شود. یک پروتئین مهم ساختاری در بافت پوستی که عامل شادابی، قوام سفت و زیبایی پوست شما است. انرژی امواج رادیویی در لایه درم به گرما تبدیل می‌شود و افزایش دما یکی از عوامل تحریکی کلاژن‌سازی است.

 

فعال‌کردن فیبروپلازی

فیبروپلازی فرآیندی است که در آن بدن، بافت‌های فیبروزی را می‌سازد. بافت‌های فیبروزی باعث تحریک ساخت کلاژن شده و کاری می‌کنند که این رشته‌های پروتئینی کوتاه‌تر و مستحکم‌تر شوند.

بافت فیبروز وقتی ایجاد می‌شود که به هر بافت طبیعی بدن آسیبی رسیده باشد. درست مثل بافت ضخیم و زبری که روی زخم‌های سطحی پوست را می‌پوشاند. در آر اف فرکشنال به مناطقی از پوست آسیب‌های انتخابی وارد می‌کنیم تا بافت فیبروزی تشکیل شود. به این ترتیب لایه‌ی درم ضخیم شده و کلاژن‌سازی افزایش می‌یابد.

 

فیلم آموزش هایفوتراپی توسط بهترین متخصصین مطب زیبایی ندای سلامت برای شما علاقه مندان به حوزه زیبایی تهیه و تدوین شده است.

در این فیلم آموزشی شما با نحوه آموزش هایفوتراپی و همچنین انجام هایفو صورت و آموزش کار با دستگاه هایفو، آموزش کار با مینی هایفو، روش صحیح کار با هایفوتراپی و به طور کلی اینکه هایفوتراپی چگونه انجام می شود به طور کامل آشنا خواهید شد.

آموزش هایفوتراپی

آموزش هایفوتراپی در قالب یک ویدیوی آموزشی که لینک آن را در قسمت زیر برای شما قرار داده ایم به شما ارائه خواهد شد.

فیلم آموزش هایفوتراپی و آموزش کار با دستگاه هایفو شامل سرفصل های زیر می باشد :

شما میتوانید جهت تهیه فیلم آموزش هایفوتراپی به لینک زیر مراجعه نمایید.

 

دستگاه لیزر الکس آلما جدیدترین و موثرترین لیزر ها در فرآیند موزدایی دائمی برای انواع مو و پوست با رنگهای مختلف می باشد. این دستگاه مانند سوپرانو آیس مجهز به TEC سیستم خنک کننده بسیار قوی برای تماس با پوست می باشد که میتواند با وجود این قابلیت توان های بالای لیزر را بدون ایجاد درد و سوختگی روی سطح پوست اعمال نماید. لیزر الکس با طول موج۷۵۵nm با عمق نفوذ بالا و انرژی ۲۰J/cm2 برای هر تک پالس و جذب بالاتر در کلروفرم ملانین ، درون لایه اپیدرم نفوذ میکند و توسط ملانین موجود در فولیکول های مو جذب میشوند. در طول فرآیند درمان انرژی لیزر به انرژی گرمایی تبدیل میشود که بدون وارد نموندن آسیب به بافت های اطراف فولیکول های مو را از بین برده و باعث حذف موثرتر مو میشود.

 

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: